czwartek, 7 stycznia 2016

Ciemna noc

Tradycją już stało się chyba, że przegapiłam święta, przegapiłam Nowy Rok. Święta - zrozumiałe, wpadłam w wir przygotowań świątecznych i .... stało się. Zaś z życzeniami noworocznymi wpadam dziś, kiedy już wszystkie fajerwerki ucichły a kieliszki po szampanie dawno umyte. Wszystkiego najlepszego Wam życzę, mega optymizmu każdego dnia i wyłącznie uśmiechu na twarzach. Kłopoty wszelkie niech Was omijają a problemy niech się same rozwiązują. Wszystkiego dobrego!!!

Jako że w przerwie świątecznej urlopowałam i przebywałam w domu z dwójką dzieci, które czasem potrafią się razem bawić a czasem potrafią dać odetchnąć matce udało mi się wykonać następną sukienkę dla Magdy. Włóczka to prawdopodobnie wełna owcza, otrzymałam w spadku po babci męża, prawdopodobnie przez babcię wykonana i zafarbowana. Nie wiem ile jej posiadałam wagowo, było 3 duże i jeden mniejszy kłębek. Wykonałam sukienkę bombkę (serio, przez prawie całą długość miałam na drutach 180 oczek) dla córki oraz identyczną dla jej lalki. Chciałam rozjaśnić ciemny granat, więc doszyłam filcowe gwiazdki. Od teściowej dowiedziałam się, już po wykonaniu wszystkiego, że włóczka prawdopodobnie będzie "puszczać farbę", więc trochę się o biel gwiazdek obawiam. Został mi niecały kłębek a ponieważ postanowiłam jak najbardziej powykańczać zapasy włóczek (oczywiście po to, by mieć miejsce na nowe) zastanawiam się, czy wystarczyłoby tej włóczki jeszcze na czapkę. Ale coś czuję, że nie ma co się zastanawiać, tylko trzeba się wziąć za robotę.

Zdjęć będzie dużo, bo..... przyznam nieskromnie, nie wiem, które wybrać. Wybaczcie więc.



















No i oświadczam, że przez druty przewija się kolejny zapas włóczkowy. Już nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam
Lidka

8 komentarzy:

  1. Śliczności! Wspaniała sukieneczka w pięknym kolorze :-) Cudne są gwiazdeczki - przepięknie zdobią sukienkę. Miałaś fantastyczny pomysł :-)
    Zdjęcia doskonałe - śliczna modelka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i sukienka i jej właścicielka i cała sesja foto! Dziękuję Ci bardzo ucieszyłam oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała laleczka, ta mniejsza szmaciana oczywiście też - obie mają śliczne sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kreacje dla obu dam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń