piątek, 27 listopada 2015

Czas na dodatki

Pokazałam już bluzeczkę dla Magdy a nie pokazałam dodatków, które miały pochłonąć resztki włóczki, ale nie udało się. Nie lubię jak stos resztek się powiększa a mnie brak na nie pomysłu. Mieszkanie małe, stosik coraz większy, więc chciałam wykorzystać choć tę pomarańczową. Nie udało się, resztka i tak pozostała, aczkolwiek jest mniejsza niż uprzednio.
Magda zadowolona, uwielbia się stroić.
Naszyjnik posłużył również mamie, Magda niecierpliwiła się przy piersi, świat stawał się coraz ciekawszy, twarz matki coraz nudniejsza, więc zakładając misiaczka do karmienia mogłam ją nakarmić w miarę spokojnie - bez efektu podobnego do walki z aligatorem.

Oto mój pomocnik:






 


Pozdrawiam stęskniona

Lidka


2 komentarze:

  1. Wspaniały pomocnik i najważniejsze że to działa :). Maty z poprzednich postów wspaniałe, nieziemsko pracochłonne i świetnie przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite masz pomysły! Praca wspaniala!

    OdpowiedzUsuń