poniedziałek, 31 marca 2014

Mania powtarzania

Obserwując i podczytując różne blogi zauważyłam, że nie tylko ja ją mam i bardzo się z tego cieszę. Czasem jakiś wzór wpadnie mi w ręce i tak się podoba, że nie chce z nich wypaść, nawet jeśli rzecz już dawno ukończona, chce się robić dalej i jeszcze. Tak jest ze wzorem na kocyk dziecięcy, który prezentowałam tutaj. Żal mi było, że to już koniec, chciało się jeszcze. No więc chwyciłam motek niebieski (różowych chwilowo deficyt) i dłubałam dalej.




No i podoba mi się bardzo.
Kocyk nie ma jeszcze właściciela (właścicielka różowego prawdopodobnie niedługo zostanie nim opatulona), więc tym bardziej nie rozumiem tego swojego zafascynowania wzorem nań.

Pozdrawiam
Lidka

5 komentarzy:

  1. W obu kolorach im do twarzy :) Śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kocyk - wspaniały wzór i kolory.
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak te powtórki to chyba u mnie :-)))))) Oba kocyki przecudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama widzisz, nie tylko u Ciebie. Powstaje trzeci taki kocyk, w innych kolorach, aktualnie zabrakło mi białej włóczki a że kupuję internetowo i zawsze większą ilość to czekam aż mi się nazbiera i dokończę kolejny :)))))) Ciekawe po co?

      Usuń